הרג הצעיר בכפר כנא • בנט: "לגבות את השוטר היורה" • התגובות

    גואל ועקנין No Comments on הרג הצעיר בכפר כנא • בנט: "לגבות את השוטר היורה" • התגובות
    17:59
    10.05.24
    קובי פינקלר No Comments on קורע לב: ארבעה לוחמים נפלו בצפון הרצועה, אחרים נפצעו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ההתפרעויות בכפר כנא בעקבות הריגתו של צעיר המקום בידי שוטרים – גררו תגובות רבות במערכת הפוליטית.

    ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר כי "ישראל היא מדינת חוק. לא נסבול הפרות סדר והתפרעויות. נפעל נגד זורקי האבנים, חוסמי הצירים והקוראים להקמת מדינה פלסטינית במקום מדינת ישראל.  מי שלא יכבד את החוק הישראלי ייענש במלוא החומרה. אנחה את שר הפנים לבחון שלילת אזרחות של הקוראים להשמדת מדינת ישראל".

    שר הכלכלה נפתלי בנט התייחס אף הוא לאירוע בכפר כנא ואמר "כי מחבל ערבי אחוז טירוף תקף ניידת של שוטרינו עם סכין, בניסיון לרצוח אותם ותגובת השוטרים היא מה שמצופה מאנשי הביטחון שלנו".

    עוד אמר בנט כי "אפשר וצריך לבדוק מה קרה בשטח אבל לא מדובר ב'רצח בדם קר' ובטח שאין להפקיר את אנשי כוחות הביטחון שנשלחים להגן עלינו. בנט הוסיף כי אם לא נעניק גיבוי נראה עוד ועוד ישראלים נרצחים באמצעות סכינים, זיקוקים ודריסות מכונית".

    ראש האופוזיציה ויו"ר מפלגת העבודה ח"כ יצחק הרצוג אמר כי "צריך לבצע חקירה מהירה וממצה עד תום. סרטון האירוע מטריד מאוד ואני קורא לממשלה ולמנהיגות הלאומית לקיים דיאלוג עם תושבי הכפר וכלל הציבור הערבי לפני שנתדרדר למראות ומאורעות אוקטובר 2000".

    יו״ר האיחוד הלאומי, שר הבינוי אורי אריאל: מי שמכיל את הטרור בירושלים יאלץ בסופו של דבר להתמודד עם טרור בכפר כנא. על ראש הממשלה לשנות גישה ולהורות לכוחות הביטחון לעבור מהכלה להתקפה ולמגר את הטרור הערבי בכל מקום שיצוץ".

    יו"ר מרצ, זהבה גלאון אומרת הערב בתגובה להריגתו של צעיר בכפר כנא בידי שוטרים כי על היועץ המשפטי לממשלה להורות לחקור לא רק את השוטרים שירו בצעיר, אלא, גם את אחריותו של השר לביטחון פנים, אהרונוביץ, שנתן הכשר לרצח".

    ח"כ יוני שטבון  אמר כי "הבא להורגך השכם להורגו וכי הוא מחזק את כוחות הביטחון בחיסול מחבלים ומפגעים. ומי שרצה לחשוב שהטרור המוסלמי בירושלים הוא בעיה מוניציפלית, קיבל הוכחה שהבעיה חוצה גבולות וכי לטובת המגזר הערבי כולו, כדאי שגורמי הקיצון שבו ירגיעו את המצב".



    0 תגובות